A fiastyúkban jártam

A fiastyúkban jártam

Idén rajtam volt a sor

2022. április 27. - married girl

ohf-18-1.jpgA házassági évfordulónkon mindig el szoktunk menni egy pár napra kettesben a férjemmel. Minden évben felváltva választunk szállást, tavaly rajtam volt a sor. Nagyon fontosnak tartom a környezetvédelmet, igyekszem a mindennapokban is odafigyelni az esztelen pazarlás megakadályozására, tudatosan igyekszem élni. Budapesten lakunk, állandó nyüzsgésben, pörgésben, így a szállás kiválasztásánál a nyugalom, a csend is fontos szerepet kapott. Ezeket is figyelembe véve találtam rá a Fiastyúk Udvarházra az egyik népszerű szállásfoglaló alkalmazáson. A képek nagyon megfogtak, minden letisztultnak, elegánsnak, de nem túl puccosnak tűnt. Az is nagyon tetszett, hogy helyben termesztett, friss alapanyagokat használnak nagyrészt. Kicsit aggasztott, hogy kevés látnivaló van Csóron, de ennek ellenére a foglalás mellett döntöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://fiastyukeskuvo.blog.hu/api/trackback/id/tr6917818129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása